Tala Fou Faʻamatalaga

O le maketi a le Air Insulated Switchgear o loʻo faʻamoemoe e tupu i le CAGR o le 8.47% ma ua sauni e oʻo atu i le $ XX Piliona e le 2027 pe a faʻatusatusa i le $ XX Piliona i le 2020

O le lipoti i luga o le Air Insulated Switchgear maketi na fausia e tatou tagata tomai faapitoa i le Decisive Markets Insights o loʻo aofia uma ai le auiliiliga talafeagai o le tuputupu aʻe o maketi faʻapea foi ma le eseesega o atinaʻe auala i le vaitaimi fuafuaina o le 2021-2028. O le faʻamatalaga aofia i lenei lipoti ina ua maeʻa faia le tele o suʻesuʻega ma auiliiliga gaioiga a matou tagata atamamai o le a avatua ia oe se tioata-manino manatu o le natura o le lalolagi atoa pisinisi. E le gata i lea, o le a avatua ia te oe ni auiliiliga faʻamatalaga e uiga i le ituaiga pisinisi o loʻo avanoa nei, le tele o le siʻosiʻomaga siosiomaga, le mea o loʻo faʻamoemoeina le maketi, ma o a taʻiala e mafai ona fetuʻunaʻi e sili atu nai lo le tele o tauva tauva. E tele faʻasino o loʻo faʻafaigofieina le faʻatupulaia pea o le maketi e pei ole taua CAGR, Asset Management, le aofaʻi atoa o faʻatau ma le gaosiga, Porter's Five Force Model, tupe faʻasili, laufanua faʻatau faleoloa, ma isi mea taua iloga aofia ai le Tauvaga Strategic Window, talafeagai ata faʻatusa, Value Chain Analysis, ma le niche manaʻoga. O le ono faʻatau atu o tagata faʻatau, taufaamataʻu i kamupani fou, ma le 360-tikeri lautele o le tauvaga tauvaga o loʻo tupu i le maketi ua faʻamatalaina auiliili.

Air Insulated Switchgear Breakdown Data e le Type3 kV – 36 kV ma> 36 kV

Air Insulated Switchgear Breakdown Data e le ApplicationTransmission & Distribution, Manufacturing & Processing, ma Atinae Eseese ma Felauaiga

Air Insulated Switchgear Breakdown Data e KamupaniABB (Suiselani), Siemens AG (Siamani), Schneider Electric SE (Farani), General Electric Company (US), ma Eaton Corporation PLC (Ireland).

Tele fesili lauiloa o loʻo tali faʻatasi e le Decisive Markets Insights i le Air Insulated Switchgear lipoti o maketi: 

O a ni auala o le a afaina ai le tuputupu aʻe o le maketi i le COVID-19, ma o le a le mea e mafai ona fai e faʻamamaina ai ma le manuia lenei faʻataʻitaʻiga? ? 3) O a ni auala e faʻatosina ai e le Porter's Five Force Model le faʻafaigofieina o le maketi i le 2021-2028? vaega taua o le tuputupu aʻe maketi ma o le a lona sao i le faʻaleleia atili o maketi tuputupu ae i le taimi nei faʻapea foi ma le lumanaʻi lumanaʻi?


Taimi Post: Aukuso-27-2021